آموزش انواع افکت سنجابی - گربه ای - عروسکی - گلمور مژه

آموزش انواع افکت برای زیبایی مژه

( افکت سنجابی – گربه ای – عروسکی – گلمور)

افکت مژه یکی از راهکارهای افزایش زیبایی چهره بانوان است. بسیاری از بانوان نیز برای کسب درآمد این افکت‌ها را در دوره‌های آموزشی یاد می‌گیرند. افکت مژه انواع مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها زیبایی خاص خود را دارند. استفاده از این روش زیبایی به پرپشت کردن مژه‌ها کمک می‌کند. اما در رابطه با یادگیری صحیح این تکنیک و البته مراقبت از آن باید به نکات مهمی دقت داشته باشیم. در این مطلب به بررسی این نکات می‌‌پردازیم.

افکت مژه چیست؟

اکستنشن یا افکت مژه یکی از بهترین تکنیک‌های آرایشی مدرن است. این روش کمک می‌کند که مژه‌های بانوان به بهترین شکل تغییر کرده و چشم‌ها جذاب‌تر از قبل به نظر برسند. افکت مژه در واقع یک روش جدید زیبایی است که در آن تارهای مژه که با ترکیباتی مصنوعی از جنس مو ساخته شده‌اند، بر روی مژه طبیعی فرد چسبیده می‌شوند. این فرآیند فرم چشم‌ها را تا حد زیادی تغییر می‌دهد.

از سایر تغییراتی که افکت مژه در ظاهر چشم ایجاد می‌کند، می‌توان به افزایش ضخامت و طول و همچنین تیره‌تر شدن تارهای مژه اشاره کرد. برای آموزش انواع افکت مژه باید از بهترین مواد استفاده کنید تا بتوانید جلوه زیبایی به چشم مشتری یا آشنایان خود ببخشید.

آموزش انواع افکت سنجابی - گربه ای - عروسکی - گلمور مژه

افکت‌ مژه چه انواعی دارد؟

همانطور که در ابتدای مطلب ذکر شد، افکت مژه انواع گوناگونی دارد. یکی از مهم‌ترین انواع این روش زیبایی، افکت عروسکی است. این نوع افکت به نوعی است که تارهای مرکز چشم باید ارتفاع بلندتری در مقایسه با بخش داخلی و خارجی چشم داشته باشد.

آموزش افکت گربه ای

افکت گربه‎ای

افکت گربه‌ای یکی از مدل‌های بسیار محبوب در میان نسل جوان است که زیبایی خاصی نیز دارد. برای ایجاد افکت به روش گربه‌ای دقت کنید که از گوشه داخلی به سمت گوشه خارجی چشم، به ترتیب باید از تارهای کوتاه به بلند شروع کنید. اگر قصد آموزش انواع افکت مژه را دارید باید بدانید که در زمان انجام افکت گربه‏‎ای به هیچ عنوان نباید از لوازم آرایشی روغنی استفاده کنید.

شما همچنین باید هر روز مژه‎های خود را با استفاده از آب تمیز بشویید. این افکت برای کسانی که دارای صورت گرد و چشمان نزدیک به هم هستند گزینه بسیار جذابی است. در صورت استفاده از این افکت برای مژه‎های خود، نباید به استخر یا سونا بروید. آب کلردار و نمک نیز برای افکت گربه‎ای مناسب نیستند.

افکت گلمور

افکت گلمور به طور معمول مخصوص کسانی است که از چشم‎های درشت و همچنین مژه‎های ضخیمی برخوردار هستند. افرادی که به مژه‎های مصنوعی عادت دارند، می‎توانند از افکت مژه گیلمور به عنوان جایگزین بهتر استفاده کنند. این افکت در قیاس با سایر افکت‎های مژه از دوام بهتری دارد و اگر به درستی از آن مراقبت کنید، تا 2 الی 3 ماه دوام می‌آورد.

اگر قصد درخشان کردن مژه‌ها را دارید و می‌خواهید آن‌ها زیباتر و طبیعی‌تر از همیشه به نظر برسند، از روش گلمور استفاده کنید. این افکت 90 الی 100 درصد از مژه‌ها را پوشش خواهد داد. در این افکت بیشتر تارهای مژه در قسمت پایانی چشم استفاده می‌شود؛ مژه‌هایی که ارتفاع بلندتری دارند، در بخش انتهایی چشم چسبانده می‌شوند. ضمنا افکت گیلمور می‎تواند گزینه بسیار مطلوبی برای افرادی باشد که چشمان نزدیک به هم دارند.

آموزش افکت سنجابی

افکت سنجابی

روش سنجابی هم در آموزش انواع افکت مژه می‌تواند گزینه جذابی برای یادگیری باشد. در این تکنیک به ترتیب باید از قسمت گوشه داخل به گوشه خارج چشم به صورت مرتب از تارهای کوتاه به بلند استفاده کنیم. در نهایت زمانی که به گوشه خارجی چشم رسیدیم، باید تارهایی با دو سایز کوتاه‌تر بچسبانیم.

اگر قصد آموزش انواع افکت مژه از جمله سنجابی را دارید، باید بدانید که این نوع افکت بیشتر برای چشم‎های رو به پایین و یا بدون حالت مناسب است. این نوع از افکت مژه می‎تواند جایگزین بادوام‎تر و طبیعی‎تر برای مژه‌های مصنوعی باشد. افکت سنجابی بیش از یک ماه دوام دارد و برای هر سنی قابل استفاده است. انجام این افکت هیچ دردی ندارد و در زمان استفاده از آن نیازی به ریمل نخواهید داشت.

افکت مژه عروسکی

افکت عروسکی

استفاده از افکت عروسکی برای آرایش مژه در بین بانوان بسیار رایج است. این روش باعث زیبایی و بلندترشدن مژه‎ها می‎شود. برای اجرای این شیوه از مژه‎هایی با طول‎های متفاوت در فرآیند کاشت مژه استفاده می‎شود. در نهایت هم فرم چشمان شما به صورتی می‎شود که انگار از ریمل استفاده کرده‎اید. پرپشت‎شدن مژه‎ها، عدم نیاز به آرایش چشم، ایجاد ظاهری گیرا و جذاب و بهتر دیده شدن فرم چشمان شما از مزایای مختلف افکت عروسکی به شمار می‎آید.

یکی از نکات مهم در خصوص آموزش انواع افکت مژه مراقبت از آن‎ها است. برای مراقبت از افکت عروسکی بهتر است که مژه‎های خود را با استفاده از براش مخصوص شانه کنید. در زمان استفاده از افکت عروسکی می‎توانید از صورت خود را با هر لوازم آرایشی میکاپ کنید، اما بهتر است استفاده از ریمل‎‌های روغنی را تا حد امکان کاهش دهید.

تفاوت افکت مژه و اکستنشن مژه

تفاوت افکت و کاشت مژه

زمانی که از مژه‌های مصنوعی در فرآیند کاشت استفاده می‌شود، مصنوعی بودن آن به راحتی قابل تشخیص است. اما در روش افکت مژه که زمان‌بر هم می‌باشد، تفاوت زیادی بین مژه‌های طبیعی و افکت دیده نمی‌شود. در واقع تشخیص اینکه مژه طبیعی است یا اینکه افکت بر روی آن صورت گرفته، بسیار دشوار می‌باشد.

کیفیت افکت مژه‌ها بسیار بالاتر و بهتر از کاشت موقت است و کاشت مژه‌ها به مراتب ماندگاری کمتری نسبت به افکت مژه دارند. در فرآیند کاشت مژه موقت چسب بر روی تمامی مژه‌ها به صورت یک‌جا زده می‌شود، ولی در افکت مژه، چسب باید به شکل تار به تار بر روی مژه‌های طبیعی زده شود. از این رو هر یک از تارهای طبیعی مژه درگیر چسب می‌شوند. به طور کلی پیشنهاد ما این است که از افکت مژه برای زیبایی چشم خود استفاده کنید. همچنین بهتر است در مسیر آموزش انواع افکت مژه قدم بردارید و از یادگیری کاشت مژه خودداری کنید.

آموزش انواع افکت سنجابی - گربه ای - عروسکی - گلمور مژه

یادگیری نکات آموزش انواع افکت مژه برای کسب درآمد

افکت مژه در واقع، استفاده از تارهای نیمه دائمی و مصنوعی است که باعث زیبایی چشم و افزایش طول تار مژه‌های طبیعی می‌شوند. این روش همچنین سبب پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود. از مزایای افکت مژه نیز می‌توان به افزایش اعتماد به نفس و ایجاد چشم‌های جذاب و گیرا اشاره کرد. از سوی دیگر شما می‌توانید با یادگیری این افکت‌ها خدمات زیبایی را در این زمینه در سالن‌های زیبایی به مشتریان ارائه دهید.

برای شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری تحت نظر بهترین اساتید و با بهترین قیمت ممکن با کارشناسان مجموعه ما در مجموعه کلاس آرایش تهران آرایش تماس بگیرید.

سوالات متداول

مزایای استفاده از افکت مژه چیست؟

بسیاری از بانوان شاغل زمان کافی برای آرایش چشم خود را ندارند؛ از این رو می‌توانند با افکت مژه‌ در زمان آرایش صرفه‌جویی کنند. به‌علاوه این روش باعث می‌شود که بانوان کمتر مژه‌های خود را مرتب کنند.

برای آموزش انواع افکت مژه چه کاری باید انجام دهیم؟

شما باید برای آموزش انواع افکت مژه فرد متخصص و یا مرکز مشهوری را انتخاب کنید. رعایت بهداشت کاری نیز باید مورد توجه شما باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *