آموزش انواع افکت مژه

داشتن مژه‌هایی طبیعی و جذاب و با آموزش انواع افکت مژه

اکستنشن مژه (کاشت مژه) روشی است که در آن یک یا چند تار مژه مصنوعی به کمک از چسب و ابزار مخصوص روی یک تار مژه طبیعی فرد قرار می‌گیرد و مشکل کم پشتی، کوتاهی و بی حالتی مژه خانم‌ها را برطرف می‌کند. نام صحیح این روش اکستنشن مژه است و با کاشت مژه موقت تفاوت دارد. به کمک این روش متخصص می‌تواند با استفاده از تجربه خود به چشم‌ها حالت کشیده‌تر یا درشت تر نیز بدهد. در این مطلب با آموزش انواع افکت مژه همراه شما هستیم.

آموزش انواع افکت مژه

آموزش انواع افکت اکستنشن مژه

یک افکت مژه که قصد آموزش آن به شما را داریم، افکت نچرال یا طبیعی است. در این استایل از مژه‌های سایز کوتاه در ابتدا و انتهای چشم و از مژه‌های سایز بلند در وسط چشم استفاده می‌شود. تفاوت عمده این استایل با استایل عروسکی در این است که به طور کلی از سایز‌های خیلی بلند استفاده نمی‌شود تا مژه جلوه‌ای طبیعی داشته باشد. در ادامه دیگر انواع افکت مژه را به شما آموزش می‌دهیم.

  • استایل گربه‌ای
  • افکت عروسکی
  • افکت مژه گربه‌ای اکستریم
  • افکت مژه سنجابی یا چشم باز
  • افکت گلامور

استایل گربه ای مژه

1. استایل گربه‌ای

در استایل گربه‌ای مپ کشی به شکلی انجام می‌شود که از قسمت داخلی چشم کوتاه ترین سایز مژه که در نظر داریم نصب می‌شود و به سمت انتهای چشم که می‌رویم سایز مژه بلندتر می‌شود؛ تا جایی که در انتهایی ترین قسمت بلندترین سایزی که در نظر داریم نصب شود. به طور کلی استایل گربه‌ای برای چشم‌های گرد مناسب است تا به آن‌ها حالتی کشیده بدهد.

آموزش انواع افکت مژه

2. یکی از انواع افکت که باید آن را آموزش ببینید، افکت عروسکی است

در استایل عروسکی معمولا از مژه‌های کوتاه‌تر در ابتدا و انتهای پلک و از مژه‌های بلند در وسط پلک استفاده می‌شود تا به چشم‌ها حالتی گردتر و بزرگتر بخشیده شود. برای آن دسته از افرادی که چشم‌های بادامی ‌و برآمده یا با انتهای افتاده دارند، این استایل مناسب نیست.

آموزش انواع افکت مژه

3. افکت مژه گربه‌ای اکستریم چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی دیگر از انواع افکت مژه که آموزش آن اهمیت بالایی دارد، افکت مژه گربه‌ای اکستریم است. افکت مژه گربه‌ای اکستریم شامل مژه‌های بلند، برجسته و بسیار درخشان می‌باشد. به طور کلی این استایل برای ایجاد یک نگاه شورانگیز و بی‌نظیر مناسب است.

افکت سنجابی مژه

4. افکت مژه سنجابی یا چشم باز

مپ کشی استایل سنجابی به شکلی انجام می‌شود که دو سوم چشم از قسمت داخلی سایز کوتاه به بلند کار می‌شود و یک سوم انتهای چشم سایز بلند به کوتاه نصب می‌شود. این استایل برای چشمانی که از هم فاصله دارند، چشم‌های نزدیک به هم اما افتاده و چشم‌های برجسته و گرد مناسب می‌باشد.

افکت گلامور

5. افکت گلامور

استایل گلامور به صورت خاص با روش کلاسیک اجرا می‌شود به طوری که بر روی ۹۰ درصد مژه‌ها نصب صورت می‌گیرد، در این روش چشم به دو بخش از وسط تقسیم بندی می‌شود و از بخش داخلی تا وسط چشم از سه سایز کوتاه به بلند و قسمت دوم چشم که بخش انتهایی است بلندترین سایز مژه مدنظر نصب می‌شود. این استایل برای خانم‌هایی که کشیدگی می‌پسندند، مناسب است.

آموزش اجرای انواع افکت اکستنشن مژه

فرایند اجرای اکستنشن مژه توسط یک کارشناس مجرب انجام می‌شود. در این فرایند، مژه‌های مصنوعی یا طبیعی به مژه‌های اصلی چسبانده می‌شوند. کارشناس با استفاده از چسب و ابزارهای ویژه، مژه‌ها را با دقت بالا به مژه‌های اصلی متصل می‌کند.

این فرایند به طور معمول حدود یک تا دو ساعت نیاز دارد و باید توسط یک حرفه‌ای انجام شود تا نتایج بهتری حاصل شود. به طور کلی اکستنشن مژه امروزه به ۶ روش انجام می‌شود که هر روش تکنیک‌های اجرای مخصوص به خود را دارد. در ادامه این بخش به توضیح کامل هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

اکستنشن کلاسیک مژه

1. اکستنشن مژه کلاسیک

در روش کلاسیک یک تار مژه مصنوعی بر روی یک تار مژه طبیعی قرار می‌گیرد و به مژه‌های فرد جلوه بلندتر و فر تر می‌دهد. در روش کلاسیک تراکم مژه تغییری نمی‌کند و پر بودن مژه‌ها بستگی به مقدار مژه‎‌ای دارد که خود فرد به صورت طبیعی دارد.

مژه والیوم روسی

2. اکستنشن مژه والیوم روسی

در روش والیوم روسی از دو تا بیست تار مژه مصنوعی بسته به حجم انتخابی توسط مشتری و صلاحدید متخصص روی یک تار مژه طبیعی فرد قرار می‌گیرد، این روش با استفاده از مژه‌های ابریشمی‌انجام می‌شود و که جلوه ای پر تر بلندتر و فرتر به مژه‌ها می‌دهد. اکستنشن والیوم در دو نوع مگاوالیوم (پر حجم) و سوپر مگاوالیوم (بسیار پر حجم ) نیز اجرا می‌شود.

از دیگر مدل‌های اجرای انواع افکت مژه که قصد آموزش آن‌ها را داریم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • در روش اسپایکی چند تار مژه به صورت از هم باز نشده بر روی یک تار مژه طبیعی نصب می‌شود و ظاهری به طور کامل مشکی (در اصطلاح ریمل خورده) به مژه‌های فرد می‌دهد
  • روش اسپایکی ترکیبی از اکستنشن کلاسیک و والیوم یا اکستنشن اسپایکی و والیوم است؛ به صورتی که چند تار در میان روش کلاسیک یا اسپایکی اجرا می‌شود و در تارهای باقیمانده روش والیوم اجرا می‌شود، این روش برای افرادی که مژه‌های خاص و نامنظم می‌پسندند، بسیار مناسب است
  • در روش خط چشمی ‌از فرهای خاصی از پالت‌های مژه برای اجرا استفاده می‌شود تا حالتی صاف به مژه‌ها داده شود و به صورت خط چشم روی چشم فرد دیده شود
  • در اکستنشن مژه رنگی نیز می‌توان از تمامی‌روش‌های کلاسیک ، والیوم ، هیبریدی ، اسپایکی خط چشمی‌برای اجرا استفاده کرد با این تفاوت که مژه‌هایی که استفاده میشوند رنگی به جز مشکی هستند

انواع افکت مژه

با درک فرایند آموزش انواع افکت مژه، چشمانی جذاب داشته باشید

اکستنشن مژه یک روش موثر برای بهبود زیبایی و جذابیت چشمان است. با استفاده از این روش می‌توانید مژه‌های طبیعی خود را به صورت قابل توجهی تمدید و ضخامت ببخشید. با انتخاب نوع مناسب اکستنشن مژه و رعایت نکات پس از آن، می‌توانید از نتیجه طبیعی و جذابیت بالای مژه‌های خود لذت ببرید. در شرایطی که اکستنشن مژه به طرز اصولی انجام شود و محصولات با کیفیت استفاده شود، به طور معمول به مژه‌های طبیعی آسیبی وارد نمی‌شود. اما استفاده نادرست یا نادرست از محصولات می‌تواند به مشکلات مژه‌ها منجر شود.

برای شرکت در دوره‌های آموزش آرایشگری تحت نظر بهترین اساتید و با بهترین قیمت ممکن با کارشناسان مجموعه ما در مجموعه تهران آرایش تماس بگیرید.

سوالات متداول

مراقبت‌های پس از اکستنشن مژه شامل چه مواردی هستند؟

حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از اکستنشن مژه هیچگونه آب و رطوبتی نباید به مژه‌ها برخورد کند. تا ۲۴ ساعت بعد از اکستنشن مژه از استعمال لوازم آرایشی چرب اطراف چشم خودداری کنید. از محصولات آرایشی چرب و روغنی در نزدیکی مژه‌های اکستنشن استفاده نشود.

مراحل اکستنشن مژه شامل چه مواردی است؟

مشاوره اولیه، پیش آماده‌سازی مژه، پیش‌آماده‌سازی مژه و مرحله اکستنشن از جمله مراحلی هستند که برای اکستنشن مژه معمولا سپری می‌شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *