آموزش بافت ژورنالی

آموزش بافت ژورنالی جذابیت بالایی برای خانم‌های جوان دارد

بافت مو یکی از بهترین گزینه‌های پیرایش مو است. با کمک بافت مو شما می‌توانید خیلی راحت و بدون نیاز به وسیله‌ای دیگر، موهای خود را به زیباترین شکل ممکن آراسته کنید. بافت مو طرفداران بسیار زیادی دارد و هرساله یکی از بافت‌ها به عنوان مد سال معرفی می‌شود. تنوع مدل‌های بافت ژورنالی بسیار زیاد است. در صورتی که قصد تنوع دادن به مدل موهای خود را دارید، بافت ژورنالی می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای شما باشد اغلب خانم‌ها بافت ساده مو را بلدند و به‌راحتی می‌توانند در خانه برای خود این بافت را انجام دهید. اما بافت ژورنالی پیچیده‌تر، نیاز به تمرین و مهارت بالایی دارد. در این مطلب با آموزش بافت ژورنالی همراه شما هستیم.

آموزش انواع بافت ژورنالی

زمانی که صحبت از بافت به میان می‌آید، قطعا ذهن شما به سمت بافت ساده می‌رود. بافت ساده جزو اولین بافت‌هایی است که هر کسی یاد می‌گیرد و می‌توانید به راحتی این مدل بافت ژورنالی را روی موهای خود اجرا کنید. برای بافت ساده باید موها را به سه قسمت تقسیم کنید و هر بار قسمت‌های کناری را روی قسمت وسط قرار دهید تا به بخش انتهایی مو برسید. در ادامه این بخش قصد داریم دیگر مدل‌های بافت ژورنالی را به شما آموزش بدهیم.

بافت فرانسوی

1. بافت فرانسوی محبوبیت بالایی در بین خانم‌های جوان دارد

بافت ژورنالی فرانسوی یکی از انواع بافت‌های زیبا و محبوب بین خانم‌های جوان است. این بافت روی موهای روشن و هایلایت جلوه‌ی ویژه‌ای دارد و خیلی بهتر دیده می‌شود؛ با این حال برای موهای مشکی و تیره نیز به‌خوبی می‌توانید از این نوع بافت استفاده کنید. بافت موی فرانسوی از قسمت جلوی سر شروع می‌شود و هربار قسمتی از مو به بافت اضافه می‌شود.

در نهایت نیز می‌توانید آن را با بافت ساده ترکیب کنید و انتهای موها را بافت سه تایی ساده بزنید. بافت فرانسوی را می‌توانید برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها امتحان کنید؛ بافت فرانسوی بافتی بسیار زیبا و در عین حال ساده است.

آموزش بافت آفریقایی

2. آموزش بافت ژورنالی آفریقایی

بافت آفریقایی نیز دسته خاصی از بافت است که طرفداران بسیاری دارد. امروز تنوع مدل‌های بافت آفریقایی بسیار بالا است. بافت آفریقایی از بافت دسته‌های کوچک مو آغاز می‌شود و از کف سر بافته می‌شود و کل موها به این طریق بافته می‌شود. بافت آفریقایی برای آن دسته از افرادی که موهایی حجیم و وز دارند بسیار مناسب می‌باشد. بافت آفریقایی دوام بالایی دارد و شما می‌توانید تا مدت‌ها آن را حفظ کنید. بافت آفریقایی در صورتی که خوب و حرفه‌ای اجرا شود، در صورت شستشو و حمام نیز به‌راحتی باز نخواهد شد.

بافت هلندی

3. بافت مو هلندی جزو محبوب‌ترین بافت‌های ژورنالی است

بافت هلندی نیز یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بافت ژورنالی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. روش بافت هلندی تا حد بسیار بالایی شباهت به بافت فرانسوی دارد اما در نهایت نتیجه آن برای شما کاملا متفاوت خواهد بود. برای آن که بافت هلندی قشنگ‌تر روی مو بنشیند، آن را کمی شل‌تر از حالت معمول می‌بافند و در انتهای بافت، موها را به سمت خارج می‌کشند. بافت هلندی را می‌توانید به صورت تکی و دوتایی روی موهای خود اجرا کنید.

4. بافت مو تیغ ماهی کاربرد روزمره دارد

تیغ ماهی یکی از بافت موهای ساده و زیبا است که می‌توانید آن را برای استفاده روزمره و ایجاد تنوع در مدل مو استفاده کنید. بافت تیغ ماهی بسیار ساده است؛ اما هنگام بافت باید دقت داشته باشید تا این کار را تمیز انجام دهید و اندازه‌ها یکسان باشند. برای بافت تیغ ماهی ابتدا موها را به دو دسته تقسیم کنید. سپس از سمت چپ یک قسمت نسبتا کوچک انتخاب کنید و به سمت راست بدهید و از سمت راست جدا کنید و به سمت چپ اضافه کنید. این کار را تا پایان مو انجام دهید و در نهایت با یک کش یا روبان ببندید.

بافت تل مو

5. منظور از بافت مو تل چیست؟

این مدل از بافت مو یکی از خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های بافت مو‌ می‌باشد. در این روش، موها از یک طرف سر بافته می‌شود و به سمت دیگر سر می‌روند. شما می‌توانید از بافت ساده، فرانسوی یا بافت هلندی برای بافت مو تل استفاده کنید. بافت مو تل برای زیر شال و روسری نیز بسیار مناسب است و جلوه زیبایی به موهای شما می‌دهد. همچنین برخی از مدل‌های بافت مو تل در کنار شینیون‌های ساده را می‌توانید برای مدل موی عروس هم استفاده کنید.

بافت آبشاری

بافت آبشاری

6. آموزش بافت مو ژورنالی آبشاری

بافت مو آبشاری نیز یک بافت ژورنالی است که می‌توانید برای مهمانی‌ها و حتی عروسی‌ها به کار ببرید. این مدل بافت مو حالت نسبتا بازی دارد و روی موهای بلند خیلی زیبا می‌شود و جلوه زیبایی دارد. لابه‌بای بافت مو آبشاری نیز می‌توانید از لمه‌های رنگی یا هر تزئین مو دیگری نیز استفاده کنید.

آموزش بافت ژورنالی

با بافت مو ژورنالی همه نگاه‌ها به سمت شما است

بافت ژورنالی کف سر یکی از ایده‌های پرطرفدار و خاص آرایش مو می‌باشد که طی سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. در صورتی که می‌خواهید تنوعی چشمگیر در استایل خود ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنیم که مدل بافت مو ژورنالی را امتحان کنید. بافت‌های ژورنالی نیز به بافت‌های خاصی می‌گویند که معمولا از روی یک ایده یا خلاقیت بافته می‌شوند.

سوالات متداول

بافت مو آبشاری ژورنالی چه خصوصیاتی دارد؟

بافت آبشاری معمولا برای مهمانی‌هاد و عروسی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل از بافت مو حالت نسبتا بازی داشته و بر روی موهای خیلی بلند جلوه بسیار مناسبی دارد. شما در لابه لای این بافت می‌توانید از لمه‌های رنگی و یا هر تزئین مو دیگری استفاده کنید.

بافت مو تل چگونه است؟

این مدل از بافت مو یکی از خلاقانه‌ترین و جذاب‌ترین مدل‌های بافت مو‌ می‌باشد. در این روش، موها از یک طرف سر بافته می‌شود و به سمت دیگر سر می‌روند. شما می‌توانید از بافت ساده، فرانسوی یا بافت هلندی برای بافت مو تل استفاده کنید.

بافت مو هلندی چطور انجام می‌شود؟

برای آن که بافت هلندی قشنگ‌تر روی مو بنشیند، آن را معمولا اندکی شل‌تر از حالت معمول می‌بافند و در انتهای بافت، موها را به سمت خارج می‌کشند. شما بافت هلندی را می‌توانید به صورت تکی و دوتایی روی موهای خود اجرا کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *