لایت ماژیکی چیست

لایت ماژیکی چیست؛ تکنیک موقت روشن کردن موها

رنگ کردن موها تکنیک‌های فراوانی دارد. بااین‌حال برخی از بانوان به دلایل متعدد به دنبال راهکارهایی موقت برای رنگ‌آمیزی موهای خود هستند. لایت ماژیکی از جدیدترین تکنیک‌های رنگ مو است که با پشتیبانی از انواع موها، سایه‌هایی جذاب و زیبا را برای بخش‌های مختلف جلویی و انتهایی موها به وجود می‌آورد. بر همین اساس برای این که بدانید لایت ماژیکی چیست، در این مطلب به مزایای استفاده از این متد پرداخته‌ایم و روش کار با ماژیک‌های لایت مو را به شما آموزش داده‌ایم.

لایت‌ ماژیکی؛ از ترندترین مدل‌های لایت مو

آسان‌ترین روش روشن کردن موها متعلق به لایت ماژیکی است. برای استفاده از این کار به تخصص بالایی نیازی نیست و فقط باید از ماژیک‌های معتبر و بدون ضرر برای سلامت موها استفاده کرد. بر خلاف تصور عده‌ای، لایت ماژیکی زیبایی فوق‌العاده‌ای را برای شما در زمان مهمانی‌ها و مجالس به وجود می‌آورد و به‌راحتی می‌توانید به‌صورت موقت برای بخش‌های مختلف موی خود، این تکنیک را به کار بگیرید.

توجه داشته باشید که دوره آموزش رنگ مو از پایه های مهم دوره های لایت مو محسوب میشود.

لایت ماژیکی چیست

مزایای استفاده از تکنیک لایت‌‌ ماژیکی

آرایش موها با استفاده از لایت ماژیکی مزایای فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. این روش به‌عنوان متدی موقت، در زمان‌هایی که افراد قصد ندارند رنگ موهای خود را تغییر دهند، بهترین متد برای ایجاد تنوع در رنگ موها و ایجاد سایه‌ روشن موقت است.

ترکیبات به‌کاررفته در ماژیک‌های لایت مو کاملا با انواع پوست سازگار هستند و هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کنند. همچنین این محصولات می‌توانند انواع رنگ‌های فانتزی تا طبیعی را برای موها به وجود آورند. اگر به دنبال این سوال هستید که مزایای اجرای لایت ماژیکی چیست، در ادامه به این سوال شما پاسخ داده‌ایم.

1. ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب

لایت ماژیکی به بانوان اجازه می‌دهد تا موهای خود را به موهای مش شده شبیه کنند. استفاده از این تکنیک کاملا طبیعی است و کوچک‌ترین تصنعی در آن وجود ندارد. ماژیک‌های لایت تمام بخش‌های مو را پوشش می‌دهند و قابلیت استفاده برای سنین مختلف را دارند.

2. بدون ایجاد آسیب در مو

در ترکیبات ماژیک‌های لایت مو عناصر شیمیایی کم‌ضرر و مواد ارگانیک رنگ مو به کار رفته‌اند. این موضوع باعث می‌شود تا پس از استفاده به‌راحتی قابل شست‌وشو باشند و هیچ‌گونه آسیبی را به موها وارد نکنند. همچنین لایت ماژیکی را می‌توان برای انواع موهای چرب و خشک به کار گرفت و بدون نگرانی از ماندگاری آن، به استایل موهای خود تنوع بخشید.

3. ایجاد رنگی جذاب با ماندگاری مناسب

لایت مو ماژیکی در برابر عرق کردن یا تماس با آب مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل بسیاری از بانوان می‌توانند متناسب با ضخامت موها مقدار مناسبی از ماژیک لایت را بر موهای خود بکشند و تا ساعت‌ها از زیبایی‌های آن بهره‌مند شوند.

لایت ماژیکی چیست

روش اجرای لایت‌ ماژیکی

برای پاسخ به این سوال که روش اجرای لایت ماژیکی چیست، باید پاسخ به این سوال را در دو مرحله جست‌وجو کرد. لایت ماژیکی یک مرحله آماده‌سازی رنگ و یک مرحله اجرای رنگ را شامل می‌شود. اجرای دقیق هر کدام از این مراحل به کیفیت ماندگاری مواد بر روی مو و افزایش زیبایی شما کمک می‌کند. بر همین اساس در ادامه به دو مرحله اصلی اجرای لایت ماژیکی اشاره می‌کنیم.

1. آماده‌سازی رنگ برای لایت ماژیکی

اولین مرحله از اجرای لایت ماژیکی، آماده‌سازی رنگ‌ها است. این مرحله زیربنای رنگ موهای شما را پایه‌ریزی می‌کند و باید با دقت بالایی انجام شود. توصیه می‌کنیم در صورت عدم آشنایی با چگونگی آماده‌سازی رنگ‌ ماژیکی به دستورالعمل آن‌ها توجه کنید یا از کارشناسان مجرب کمک بگیرید.

برای این که بدانید مراحل آماده‌سازی رنگ لایت ماژیکی چیست، به مراحل آن توجه کنید:

  • انتخاب رنگ مورد نظر: به سلیقه و رنگ فعلی شما بستگی دارد. برای موهای تیره ماژیک‌های تیره مناسب هستند؛ اما برای موهای روشن می‌توانید از انواع رنگ‌ها استفاده کنید
  • باز کردن رنگ: سر ماژیک را با فشار و یا قیچی جدا کنید و لوله حاوی جوهر را با احتیاط بیرون آورید
  • آماده‌سازی لوله جوهر برای تخلیه: لوله جوهر را در لیوانی پر از آب خیس کنید
  • تخلیه رنگ لوله: با سفید شدن سر ماژیک، آن را همچنان در آب نگه دارید و با فوت کردن در لوله محتویات رنگ داخل لوله را تخلیه کنید
  • انتخاب غلظت رنگ: اگر به دنبال رنگ‌ غلیظ برای مو هستید، مستقیما رنگ را بر روی مو بزنید؛ اما برای رنگ‌های روشن‌تر رنگ را ابتدا با یک نرم‌کننده ترکیب کرده و بعد بر روی موها اعمال کنید

2. اجرای رنگ تهیه شده بر روی موها

پس از آماده‌سازی رنگ‌، نوبت به اجرای لایت ماژیکی بر روی موها می‌رسد. توجه داشته باشید که در این مرحله نگران نوع رنگ نباشید و وسواس زیادی به خرج ندهید. در صورت رضایت نداشتن از نتیجه کار به راحتی با شست‌وشو می‌توانید رنگ را تغییر دهید.

برای این که بدانید مراحل اجرای لایت ماژیکی چیست به مراحل زیر توجه کنید:

  • پوشیدن دستکش و لباس کهنه برای جلوگیری از رنگ شدن لباس‌ها و دست‌ها
  • اجرای رنگ بر روی موها بر مبنای مقدار رنگ و حجم مو
  • پوشش موهای رنگ‌شده با استفاده از فویل
  • باز کردن فویل پس از یک ساعت و خشک کردن موها
  • حالت‌دهی مو با استفاده از تافت و ثابت نگه‌داشتن آن

لایت ماژیکی چیست

لایت ماژیکی برای شرایط ضروری کاربرد فراوانی دارد

تکنیک لایت ماژیکی روشی دائمی برای رنگ‌آمیزی موها نیست؛ بنابراین نمی‌توان به‌صورت طولانی‌مدت از آن استفاده کرد. این روش زیبایی بیشتر در زمان‌هایی کاربرد دارد که زمان لایت کردن موها وجود ندارد یا افراد به دلایل متفاوت علاقه‌ای به انجام تکنیک‌های رنگ‌آمیزی ندارند. توجه داشته باشید که کیفیت رنگ خریداری شده، اجرای اصولی لایت ماژیکی و عدم تماس با آب در ماندگاری این متد زیبایی و آرایش موها تاثیرگذار هستند. ” آموزشگاه آرایشگری تهران آرایش ” همواره سعی براین داشته تا بهترین دوره های آرایشگری را با جدید ترین متد روز به شما آموزش دهد. دوستان علاقه مند میتوانند از صفحه اصلی ما دیدن نمایند.

سوالات متداول

آیا می‌توان از لایت ماژیکی برای چند روز استفاده کرد؟

این روش یک متد لایت مو مبتنی بر شست‌وشو است؛ بنابراین تا زمانی که موهای خود را نشویید ماندگاری دارند.

دلیل محبوبیت استفاده از لایت ماژیکی چیست؟

ایجاد ظاهری طبیعی، عدم آسیب‌رسانی به مو و ایجاد رنگی جذاب با ماندگاری بالا از مهم‌ترین مزایای استفاده از این متد لایت مو هستند.

لایت ماژیکی را چگونه بر روی مو اعمال کنیم؟

برای این کار باید دو مرحله آماده‌سازی رنگ لایت و اجرای لایت مو را پشت سر بگذارید که هر کدام مراحل جداگانه‌ای دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *