لوازم مورد نیاز شرکت در کلاس کراتینه مو

نقش لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره کراتینه در کیفیت آموزش‌ها

برای شروع آموزش‌های کراتین مو هنرجویان باید با ابزارهای کاربردی این رشته آشنا باشند. با توجه به این که بخش مهمی از فرایند آموزش کراتینه مو در آموزشگاه‌ها به سرفصل‌های عملی اختصاص دارد، شناخت لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره کراتینه و چگونگی کار با آن‌ها در افزایش کیفیت آموزش‌ها بسیار تاثیرگذار است. همچنین خرید لوازم باکیفیت ضمن جلوگیری از بروز آسیب‌های پوستی به مدل‌ها و تضمین سلامت پوست و موی آن‌ها، ظرافت اجرای تکنیک‌های به‌کاررفته برای کراتینه موها را نیز افزایش می‌دهد.

تهیه لوازم ضرری برای‌ شرکت‌ در دوره کراتینه بر عهده هنرجویان است

پیش از معرفی لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره کراتینه باید اشاره کرد که آموزشگاه‌ها در قبال ارائه وسایل ضروری دوره کراتینه به هنرجویان هیچ مسئولیتی ندارند. به عبارت بهتر این مراکز مهم‌ترین ابزارها را در قالب پکیج‌هایی باکیفیت در اختیار هنرجویان قرار می‌دهند؛ اما هزینه خرید آن‌ها بر عهده هنرجویان است. البته اگر هنرجویان لوازم ضروری برای ثبت نام در دوره کراتینه را شخصا تهیه کنند، باید هزینه‌های بیشتری را پرداخت کنند.

لوازم مورد نیاز شرکت در کلاس کراتینه مو

مهم‌ترین لوازم مصرفی و کاربردی برای شرکت در دوره کراتینه مو

لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره کراتینه شامل طیف متنوعی از ابزارهای برقی و غیر برقی می‌شوند که در شروع آموزش هنرجویان باید خریداری شوند. برخی از این وسایل با برخورداری از ویژگی‌هایی خاص، به دقت بالاتری برای خرید نیازمند هستند. به همین دلیل در ادامه به معرفی مهم‌ترین ابزارهای ضروری هنرجویان برای حضور در دوره کراتینه مو اشاره می‌کنیم.

1. اتو موی مخصوص صافی مو

بسیاری از هنرجویان برای شروع آموزش‌های کراتین از اتو موهای مخصوص استفاده می‌کنند. درصورتی‌که این وسایل می‌توانند به ریشه‌های مو آسیب برسانند و در نتیجه نیز کیفیت مطلوبی را برای صافی موها ارائه نمی‌دهند. معمولا برای انتخاب برترین اتوی موی کراتینه مو باید به معیارهای متفاوتی توجه داشت.

این معیارها عبارت‌اند از:

  • برخورداری از صفحات سرامیکی یا تیتانیومی
  • توزیع یکنواخت گرما
  • برخورداری از قابلیت ثابت نگه‌داشتن دما
  • برخورداری از دامنه دمایی بین 145 تا 230 درجه سانتی گراد
  • بهره‌مندی از تکنولوژی تولید یون
  • برخورداری از صفحات شناور
  • دارا بودن اندازه صفحه 5/0 تا 1 اینچ برای موهای کوتاه و بین 5/1 تا 2 اینچ برای موها بلند
  • برخورداری از سایز استاندارد صفحات
  • دارای وزن سبک
  • برخورداری از سایز کابل طولانی با قابلیت چرخش 360 درجه
  • بهره‌گیری از سیستم خاموشی خودکار و تکنولوژی اینفرارد یا مادون قرمز

2. سشوار ویژه برای کراتین مو

در میان انواع لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره کراتینه، شناخت سشوار مناسب اهمیت بالاتری دارد؛ زیرا بسیاری از افراد به دلیل عدم شناخت اصول، محصولات معمولی را خریداری می‌کنند. سشوارهای مخصوص کراتینه مو بر اساس تکنولوژی کراتین ساخته می‌شوند و می‌توانند یون منفی تولید کنند. این قابلیت باعث افزایش سرعت خشک شدن موها و کاهش وز بودن مو می‌شود.

لوازم مورد نیاز شرکت در کلاس کراتینه مو

3. مواد مخصوص کراتینه و ریباندینگ مو

برای حضور در دوره‌های کراتینه مو، باید مواد مخصوص ریباندینگ و کراتینه مو خریداری شوند. این مواد سرشار از منبع پروتئین کراتین هستند و در آن‌ها ترکیباتی مفید از عوامل حالت‌دهنده، صاف‌کننده و پیوندهای فعال‌شده با حرارت وجود دارند. همچنین این مواد باید دارای آمونیوم تیوگلیکولات باشند تا بتوانند با کمک به تغییر ساختار مو، موهای مجعد، فر و وز را به موهایی لخت و صاف تبدیل کنند.

4. حوله و پیش‌بند یک‌بار‌مصرف

برای رعایت بهداشت و جلوگیری از آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی موجود در مواد کراتین، استفاده از حوله و پیش‌بند یک‌بارمصرف در دوره‌های آموزش کراتین ضروری است. برای خرید این محصولات محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید بر اساس بودجه خود نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنید.

لوازم مورد نیاز شرکت در کلاس کراتینه مو

5. ماسک موی مخصوص

ماسک موی ویژه برای کراتین از مهم‌ترین لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره کراتینه به‌شمار می‌آید. این ماده با ترمیم و احیای ریشه‌های مو، در ترکیبات خود حاوی روغن‌های گیاهی مانند آرگان، اسیدهای آمینه، پروتئین کراتین و مرطوب‌کننده‌های قوی است. این ترکیبات در ترمیم و بازسازی ساقه‌های شکننده و موهای ضعیف نقش مهمی بر عهده دارند.

6. شامپوی بدون سولفات

شامپوهای بدون سولفات محصولاتی هستند که در ترکیبات آن‌ها سدیم لورت سولفات (SLES)، سدیم لوریل سولفات (SLS) و آمونیوم لوریل سولفات (ALES) وجود ندارد. این ویژگی باعث شده عدم ایجاد التهاب در کف سر و حفظ فولیکول‌های مو می‌شود. در زمان خرید شامپوهای بدون سولفات توجه داشته باشید که وجود کلمات اختصاری SLS  و SLES روی برچسب شامپو نشان‌دهنده وجود سدیم در ترکیبات آن‌ها است.

لوازم مورد نیاز شرکت در کلاس کراتینه مو

تهران آرایش؛ مرکز تخصصی آموزش کراتینه مو در تهران

اگر به دنبال مجموعه‌ای معتبر برای شروع یادگیری تکنیک‌های مربوط به کراتینه مو هستید، آموزشگاه آرایشگری تهران آرایش بهترین گزینه است. آموزشگاه‌ ما با در اختیار قرار دادن لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره کراتینه با قیمتی مقرون‌به‌صرفه و استفاده از اساتیدی مجرب برای ارائه آموزش‌ها، چالش‌های اصلی هنرجویان برای شرکت در دوره‌های کراتین را برطرف می‌کند. شما می‌توانید برای ثبت نام در دوره‌های کراتینه تهران آرایش و کسب اطلاعات بیشتر درباره لوازم مورد نیاز دوره‌ها، از طریق سایت ما با کارشناسان در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *