وضعیت درآمد شغل کراتینه مو

وضعیت مناسب شغلی با درآمد پایدار شغل کراتینه مو

در میان انواع تکنیک‌های آرایشگری، کراتینه مو یکی از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین خدمات زیبایی به‌شمار می‌رود. به همین دلیل افراد شاغل در این رشته ماهانه درآمد بسیاری بالایی را به دست می‌آورند. اولین گام برای پیمودن مسیر حرفه‌ای ورود به بازار کار این رشته، کسب مهارت‌های تخصصی و اخذ مدرک معتبر است. دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای کراتین موانع موجود برای فعالیت در سالن‌های زیبایی و عروس سراها را از سر راه برمی‌دارد و به کسب درآمد پایدار و مستمر علاقه‌مندان منجر می‌شود. در این مطلب از وب‌سایت تهران آرایش به بررسی وضعیت درآمد شغل کراتینه مو می‌پردازیم و راهکارهای افزایش درآمد فعالان این حوزه را بررسی می‌کنیم.

 

چرا کراتین مو شغلی پایدار و پردرآمد است؟

اگر به آموزشگاه‌های آرایشگری سری بزنید در کنار دوره‌های بافت مو، شینیون مو، تکنیک‌های زیبایی و اصلاح ابروها، دوره کاشت ناخن و دوره کوتاهی مو، یادگیری مهارت‌های کراتینه مو نیز از محبوب‌ترین دوره‌ها می‌باشد.. تقاضای بالا برای دریافت خدمات صافی و تقویت موها در مراکز زیبایی داخل و خارج از کشور، بسیاری از علاقه‌مندان را به سمت یادگیری مهارت‌های کراتین مو سوق داده است.

از سوی دیگر کراتین مو به‌عنوان یک مهارت دو جانبه شناخته می‌شود. به عبارت بهتر بر خلاف برخی دوره‌های آرایشگری مانند میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، دوره رنگ مو و دوره کاشت ناخن که بیشتر برای بانوان به کار می‌روند، کراتین مو کاربردهای دوگانه برای آقایان و بانوان دارد. همین موضوع می‌تواند وضعیت درآمد شغل کراتینه مو را از دیگر تکنیک‌های آرایشگری بهتر کند و فرصتی مناسب برای علاقه‌مندانی باشد که به دنبال فعالیت در یک مهارت پولساز می‌گردند.

نقش سرمایه اولیه در تعیین وضعیت‌ درآمد کراتینه‌ مو

علاقه‌مندانی که قصد فعالیت در بازار کار کراتینه مو را دارند، معمولا با چالش سرمایه اولیه روبه‌رو هستند. بر خلاف تصور برای شروع فعالیت به‌عنوان یک کراتین کار مجرب، نیازی به راه‌اندازی سالن‌های زیبایی نیست؛ زیرا بسیاری از سالن‌های زیبایی تخصصی، هر لاین از آرایشگاه را به یک مهارت خاص اجاره می‌دهند که شما می‌توانید با شرکت در دوره کراتین مو و تسلط به تکنیک‌های این رشته، فعالیت خود را بدون صرف هزینه‌های هنگفت شروع کنید.

نکته مهم دیگر در ارتباط سرمایه و تعیین وضعیت درآمد کراتینه مو، شناخت وسایل و تجهیزات ضروری برای انجام این رشته است. زمانی می‌توانید با این شغل به درآمد بالایی برسید که برای اجرای تکنیک‌های مختلف کراتینه مو، وسایل پیشرفته و مدرن را به کار بگیرید.

مهم‌ترین وسایل مورد نیاز برای ارائه خدمات کراتین مو عبارت‌اند از:

  • صندلی و آینه
  • دکوراسیون زیبا
  • اتو مو
  • نانو استیم
  • برس 2 طرفه
  • سشوار
  • فوتون
  • ماکرومیست

وضعیت درآمد شغل کراتینه مو

وضعیت بازار کار شغل‌ کراتینه مو

روزانه طیف متنوعی از افراد برای دریافت خدمات کراتینه مو، احیا و تقویت ریشه‌های مو و صافی موها به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند. با توجه به تقاضای بالا برای اجرای کراتین مو، فعالان این حوزه درآمد بسیار بالایی را به دست می‌آورند. البته میزان درآمد کراتین کاران به کیفیت مواد مصرفی، تعداد مشتریان، دستمزدها، نوع تکنیک کراتینه، اجاره بهای محل و … بستگی دارد.

به‌طورکلی برای افراد مبتدی وضعیت درآمد شغل کراتینه مو مطلوب است و آن‌ها می‌توانند در شروع کارشان درآمدی حداقل 15 میلیون در ماه را تجربه کنند. شما می‌توانید برای ارتقای مهارت‌های کراتین و تسلط به تکنیک‌های مختلف این رشته، با مراجعه به صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری در دوره مورد نظر خود شرکت کنید.

نکته مهم دیگر درباره وضعیت درآمد شغل کراتینه مو، ارتباط این موضوع با تسلط کراتین کاران به تکنیک‌های انجام این کار است. آرایشگران معمولا از تکنیک‌هایی مانند دارک مو، ریباندینگ مو، کراتینه احیا، بوتاکس مو، نانو گلوبال مو و … برای تقویت ریشه‌های مو مشتریان استفاده می‌کنند. تسلط بیشتر شما به تکنیک‌های مختلف، وضعیت شغلی شما در این رشته را بهبود می‌بخشد و شانس کسب درآمد بالاتر را افزایش می‌دهد.

وضعیت درآمد شغل کراتینه مو

راهکارهای بهبود وضعیت‌ درآمد شغل کراتینه مو

مهم‌ترین عامل در افزایش کیفیت اجرای کراتین، آشنایی کامل با تکنیک‌ها و تسلط مطلوب در پیاده‌سازی آن‌ها است. به همین دلیل افراد علاقه‌مند به فعالیت در این رشته باید زمان زیادی را برای یادگیری و تمرین مهارت‌های کراتینه کردن مو صرف کنند. شما می‌توانید برای اطمینان از آموزش اصولی تکنیک‌های کراتینه مو در بهترین آموزشگاه آرایش تهران ثبت نام کنید.

بااین‌حال عوامل متفاوتی در بهبود وضعیت درآمد شغل کراتینه مو تاثیرگذار هستند که عبارت‌اند از:

  • انتخاب آموزشگاه مناسب کراتینه مو
  • دریافت مدرک معتبر
  • به روز بودن در حوزه کراتینه مو
  • مواد و تجهیزات با کیفیت
  • مهارت‌های ارتباط با مشتری
  • به‌کارگیری روش‌های آنلاین برای بازاریابی
  • تعامل با سالن‌های آرایش و زیبایی

وضعیت درآمد شغل کراتینه مو

با خدمات آموزش تهران آرایش درآمد شغل کراتینه مو را افزایش دهید

تهران آرایش از مهم‌ترین مراکز آموزش آرایشگری در کشور است که طیف متنوعی از برترین تکنیک‌های کراتینه مو را برای آموزش ارائه می‌دهد. آکادمی ما به دلیل تعامل مناسب با سالن‌های زیبایی بستر مناسبی را برای هنرجویان پس از پایان دوره‌های آموزشی به وجود می‌آورد. شما می‌توانید برای بهبود وضعیت درآمد شغل کراتینه مو، از طریق سایت ما در دوره‌های حرفه‌ای کراتینه مو ثبت نام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *