قیمت کلاس رنگ مو

آیا با عوامل موثر با قیمت کلاس دوره رنگ مو آشنا هستید؟

در حوزه آرایشگری، رنگ مو به‌عنوان یکی از شاخه‌های برجسته و محبوب به شمار می‌آید. افرادی که علاقه‌مند به آرایشگری و میکاپ هستند، یادگیری رنگ مو را در دستور کار خود قرار می‌دهند. برای یادگیری این مهارت، دوره‌های آموزشی مختلفی توسط آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی ارائه می‌شوند و هرکدام، ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما مسئله‌ای که حاثز اهمیت است، قیمت این کلاس‌ها می‌باشد. با توجه به تنوع آموزشگاه‌ها و همچنین ارائه دوره‌های آموزشی توسط سالن‌های زیبایی، قیمت‌ها ثابت نبوده و هر موسسه، قیمت جداگانه‌ای را تعیین می‌کند. در این مطلب از تهران آرایش، قصد داریم تا به بررسی قیمت کلاس دوره رنگ مو پرداخته و عوامل موثر بر آن را به شما معرفی کنیم.

 

قیمت دوره آموزش رنگ مو

اگر بخواهیم قیمت کلاس دوره رنگ مو را مورد بررسی قرار دهیم، باید ابتدا به بررسی آموزشگاه‌ها و موسساتی بپردازیم که این دوره‌های آموزشی در آن‌ها ارائه می‌شوند. به طور کلی، دوره‌های آموزش رنگ مو در موسسات فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های تخصصی آرایشگری و سالن‌های زیبایی ارائه می‌شوند.

موسسات فنی و حرفه‌ای که تکلیف‌شان مشخص است؛ به صورت رسمی نمایندگی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور را دارند و می‌توانند دوره‌های استانداردی را به شما ارائه کنند. وضعیت آموزشگاه‌های تخصصی آرایشگری نیز تقریبا به همین شکل است. دارای مجوز هستند و دوره‌های استاندارد و مناسبی را به شما ارائه می‌کنند. اما وضعیت سالن‌های زیبایی کمی متفاوت است. تنها مجوزی که سالن‌های زیبایی دارند، مربوط به ارائه خدمات آرایشی و بهداشتی است و اجازه فعالیت‌های آموزشی به آن‌ها داده نشده است. به همین دلیل، سالن‌های زیبایی مجوزی برای آموزش آرایشگری و مخصوصا آموزش رنگ مو ندارند و نمی‌توانند این دوره‌ها را به‌صورت صحیح و استاندارد به شما ارائه دهند.

با توجه به اینکه موسسات و آموزشگاه‌های تخصصی آرایشگری از مجوزهای رسمی برخوردار هستند، قیمت دوره‌های آموزشی آن‌ها کمتر بوده و معمولا اساتید بهتری در کلاس‌های این موسسات مشغول به تدریس هستند. اما سالن‌های زیبایی که مجوز ندارند، قیمت کلاس دوره رنگ مو را بیشتر اعلام کرده و شرایط سخت‌تری را برای فراگیران ایجاد می‌کنند.

قیمت کلاس رنگ مو

قیمت کلاس دوره رنگ مو بصورت خصوصی چقدر است؟

همانطور که پیش‌تر عنوان شد، موسسات و آموزشگاه‌های تخصصی آرایشگری، دوره‌های آموزشی رنگ مو را به‌صورت استاندارد برگزار می‌کنند. حال می‌خواهیم به بررسی نحوه برگزاری این کلاس‌ها بپردازیم. به طور کلی، کلاس‌های آموزش رنگ مو به سه شکل خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. کلاس‌های گروهی به‌دلیل شرکت فراگیران بیشتر در آن‌ها و زمان کمتر، قیمت کمتری نیز دارند. اما قیمت کلاس دوره رنگ مو به‌صورت خصوصی و نیمه‌خصوصی کمی متفاوت است. در کلاس‌های نیمه‌خصوصی تعداد فراگیران بیشتر است اما همچنان شبیه به کلاس‌های گروهی برگزار می‌شود. از این رو، قیمت آن‌ها کمی بالاتر از کلاس‌های گروهی است اما شرایط کلاس‌های گروهی را دارند.

برخلاف کلاس‌های گروهی و نیمه‌خصوصی، شرایط کلاس‌های خصوصی کاملا متفاوت است و به همین دلیل، قیمت آن‌ها نیز تفاوت زیادی دارد. کلاس‌های خصوصی معمولا تک‌نفره هستند و استاد آرایشگری باید وقت خود را فقط و صرف آموزش یک نفر کند. به همین دلیل، قیمت کلاس دوره رنگ مو به‌صورت خصوصی بیشتر است. کلاس‌های خصوصی محدودیت زمانی ندارند و فراگیران می‌توانند با توجه به نیاز و زمان خود، مدت دوره را تعیین کنند. کلاس‌های خصوصی به دو شکل آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند. کلاس‌های آنلاین معمولا قیمت کم‌تری دارند و کلاس‌های حضوری، قیمت بالاتر.

 

شهریه آموزش رنگ مو طبق تعرفه فنی و حرفه ای چقدر است؟

از آنجایی که موسسات و آموزشگاه‌های تخصصی آرایشگری از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مجوز می‌گیرند، توجه به نرخ‌های مصوب این سازمان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. سازمان فنی و حرفه‌ای علاوه بر رنگ مو، برای دوره‌های آموزشی مختلفی مانند آموزش کوتاهی مو و آموزش کراتینه مو نیز نرخ خاصی تعیین کرده است و شما می‌توانید برای شرکت در این دوره‌های نیز تعرفه‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

برای شرکت در دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری، مهم است که نرخ‌های مصوب را در نظر داشته باشید. در حال حاضر برای قیمت کلاس دوره رنگ مو، مبلغ 6 میلیون تومان به‌عنوان نرخ مصوب سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اعلام شده است. البته توجه داشته باشید که این نرخ رسمی برای کلاس‌های گروهی در آموزشگاه‌ها است و اگر قصد شرکت در کلاس‌های خصوصی یا نیمه‌خصوصی را دارید، بهتر است که با استاد یا آموزشگاه آرایشگری مورد نظر خود در تماس باشید.

قیمت کلاس رنگ مو

تعرفه دوره آموزش رنگ مو در آموزشگاه تهران آرایش چقدر است؟

آموزشگاه تهران آرایش که به‌عنوان یکی از چند مورد بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران به‌شمار می‌آید، تعرفه‌های مختلفی را برای کلاس‌های آموزش رنگ مو تعیین کرده است. به طور کلی، قیمت کلاس دوره رنگ مو در آموزشگاه تهران آرایش از آموزشگاه‌های آرایشگری دیگر پایین‌تر است و خدمات بیشتری به شما ارائه می‌شود.

قیمت کلاس رنگ مو

اگر به دنبال یادگیری آسان آرایشگری هستید، تهران آرایش را انتخاب کنید

کلاس آرایشگری تهران آرایش یکی از آموزشگاه‌های تخصصی آرایشگری است که با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای، شما را در مسیر آرایشگری حرفه‌ای همراهی می‌کند. اساتید باتجربه ما، با استفاده از متدهای آموزشی روز جهانی، به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های آرایشگری مانند رنگ مو، اکستنشن و… به‌راحتی یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *