قیمت کلاس کراتینه مو

قیمت دوره آموزش کراتینه مو

افراد بسیاری به دنبال شروع آموزش‌های کراتین مو هستند. معمولا این افراد با انواع تبلیغات برای کلاس‌ها روبه‌رو می‌شوند که انتخاب دوره‌های برتر را به چالشی جدی تبدیل می‌کند. اصلی‌ترین موضوع برای این افراد قیمت کلاس دوره کراتینه است. آموزشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی تعرفه‌های متفاوتی را برای خدمات آموزشی خود در نظر می‌گیرند. سالن‌ها به دلیل عدم برخورداری از مجوز آموزش و نبود نظارت کافی، معمولا قیمت‌های بالاتری را برای کلاس‌های کراتینه تعیین می‌کنند. همچنین استاندارد مشخصی برای سنجش کیفیت آموزشی این مراکز وجود ندارد. بنابراین بهترین راهکار برای علاقه‌مندان ورود به بازار کار پررونق کراتین مو، شروع آموزش‌ها به‌صورت کاملا حرفه‌ای در آموزشگاه‌های ممتاز آرایشگری است.

هزینه کلاس دوره‌ کراتینه به‌صورت خصوصی چقدر است؟

کراتین مو بخشی از فرایند زیباسازی، صاف کردن، تقویت و بهبود وضعیت موهای وز، مجعد و فر است که با استفاده از مواد شیمیایی باکیفیت و استاندارد انجام می‌شود. دوره‌های آموزش کراتینه مو در آموزشگاه‌های برتر به سه صورت گروهی، نیمه‌خصوصی و خصوصی برگزار می‌شوند. دوره‌های خصوصی به دلیل فشرده‌ بودن سرفصل‌ها و کیفیت بالاتر تعرفه‌های قیمتی بالاتری را شامل می‌شوند.

از سوی دیگر برای تعیین قیمت کلاس دوره کراتینه مو تعداد جلسات آموزشی نیز مهم است. آموزشگاه‌های برتر بر اساس سرفصل‌های آموزشی تعداد جلسات مشخصی را برای دوره‌های خود در نظر می‌گیرند. بیشتر شدن ساعات آموزشی از حد نصاب تعیین شده، می‌تواند قیمت کلاس دوره کراتینه را افزایش دهد.

عامل مهم دیگری که در تعیین شهریه‌های دوره‌های کراتینه مو به‌صورت خصوصی تاثیرگذار است، کیفیت آموزش‌های عملی است. این دوره‌ها در کنار کلاس‌های آموزش رنگ مو ارتباط مستقیمی با آموزش‌های عملی دارند و پیشرفته بودن تجهیزات و کیفیت مواد مصرفی در تعیین قیمت کلاس دوره کراتینه تاثیرگذار هستند. به‌طورکلی آموزشگاه‌های برتر برای دوره‌های خصوصی خود بر اساس کیفیت آموزشی شهریه‌ای بین 6 میلیون و 400 هزار تومان تا 14 میلیون و 500 هزار تومان تعیین می‌کنند.

قیمت کلاس کراتینه مو

شهریه آموزش کراتینه طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای چقدر است؟

اصلی‌ترین متولی تعیین‌کننده قیمت کلاس دوره کراتینه مو سازمان فنی و حرفه‌ای است. به همین دلیل تمام آموزشگاه‌ها برای تعیین شهریه‌های خود پارامترهای این سازمان را مد نظر قرار می‌دهند. شما می‌توانید برای شروع یادگیری مهارت‌های این تکنیک در برترین آموزشگاه‌های کشور، از صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری مرکز مناسب را انتخاب کنید.

مهم‌ترین عوامل موثر بر تعیین شهریه آموزش کراتینه طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای عبارت‌اند از:

  • روش برگزاری دوره (حضوری یا آنلاین)
  • نوع دوره (گروهی، نیمه‌خصوصی، خصوصی و فشرده)
  • تعداد جلسات و ساعات آموزشی
  • تسلط مدرس به ارائه سرفصل‌ها
  • کیفیت تجهیزات آموزشی
  • اعتبار آموزشگاه
  • سطح دوره (تخصصی یا عادی)
  • موقعیت مکانی آموزشگاه

لیست زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت کلاس دوره کراتینه طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. این قیمت‌ها برای 24 ساعت آموزشی تعیین شده‌اند و با افزایش یا کاهش تعداد ساعات آموزشی، شهریه دوره‌ها نیز تغییر می‌کند.

قیمت دوره‌های کراتینه طبق تعرفه فنی و حرفه‌ای عبارت‌اند از:

  • دوره‌های گروهی: شروع از 3 میلیون و 900 هزار تومان
  • کلاس‌های نیمه خصوصی: بین 8 میلیون و 900 تا 15 میلیون تومان
  • دوره‌های خصوصی: بین 14 میلیون و 500 هزار تا 25 میلیون تومان

البته باید اشاره کرد که عوامل موثر بر تعیین قیمت کلاس دوره کراتینه، صرفا شامل حال آموزشگاه‌ها می‌شود. سالن‌های زیبایی بدون توجه به این پارامترها قیمت‌هایی دلخواه و معمولا بالاتر را در نظر می‌گیرند. چرا که نظارت کافی بر روی تعرفه‌های این سالن‌ها وجود ندارد و هر سالن متناسب با اهداف تبلیغاتی خود، اقدام به تعیین شهریه‌ها می‌کند.

قیمت کلاس کراتینه مو

تعرفه دوره کراتینه در آموزشگاه آرایش تهران چقدر است؟

تهران آرایش بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران است که با برگزاری دوره‌های تخصصی برای کراتین و ریباندینگ مو، آموزش طیف متنوعی از تکنیک‌های کراتینه مو را پشتیبانی می‌کند. قیمت کلاس دوره کراتینه مو در آموزشگاه تهران آرایش از تمام مراکز رقیب پایین‌تر است. البته این دوره‌ها بدون توجه به شهریه‌ها در بالاترین کیفیت ممکن برگزار می‌شوند و هنرجویان پس از پایان دوره‌ها آمادگی مطلوبی برای حضور در بازار کار این رشته به دست می‌آورند.

توصیه می‌کنیم برای افزایش تسلط به تکنیک‌های کراتین و بهبود وضعیت شغلی خود در کنار دوره‌های کراتین، کلاس‌های آموزش کوتاهی مو را نیز شرکت کنید. این دوره‌ها با الگوبرداری از سرفصل‌های جهانی، ترندترین مدل‌های کوتاهی مو را به شما آموزش می‌دهند و شما می‌توانید برای کراتینه موها شناخت بیشتری از ساختار مو داشته باشید.

کاهش قیمت کلاس دوره کراتینه مو با ثبت نام در دوره‌های تهران آرایش

انتخاب آموزشگاه معتبر نقشی مهم در کاهش هزینه‌های یادگیری و افزایش کیفیت آموزش دارد. تهران آموزش یکی از معتبرترین مراکز آموزش تکنیک‌های آرایشگری است که از برترین مدرسان برای دوره‌های کراتینه مو بهره می‌گیرد. آکادمی‌ ما بدون توجه به بازار رقابتی، دوره‌های کراتینه مو را با پایین‌ترین شهریه ممکن برگزار می‌کند و بستر مناسبی را برای ورود هنرجویان به بازار کار حرفه‌ای این رشته به وجود می‌آورد. شما می‌توانید برای کاهش قیمت کلاس دوره کراتینه مو و شروع حرفه‌ای یادگیری تکنیک‌های این مهارت آرایشگری، از طریق سایت ما فرایند ثبت نام خود را پیگیری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *