قیمت کلاس کوتاهی مو

قیمت کلاس کوتاهی مو برای هنرجویان یک مساله مهم است

دوره آموزشی کوتاهی مو یا کوپ مو برای تمامی افرادی که قصد دارند همه کوپ‌های ژورنالی را بر روی سر مشتریان با کیفیت بالای عکس در تصاویر ژورنالی کوتاهی مو انجام دهند، الزامی است. در بسیاری از سالن‌ها و آموزشگاه‌های فعال در زمینه این لاین از زیبایی مو، قیمت کلاس کوتاهی مو به شکل مقدماتی و پیشرفته بین 2 الی 6 میلیون تومان است.

در این بین سالن‌ها و آموزشگاه‌های بسیاری بدون مجوز در سطح کشور فعال هستند و به مراتب قیمتی بالاتر از تعرفه سازمان فنی و حرفه‌ای و مراکز معتبر آموزش کوتاهی برای ارائه آموزش‌های کوتاهی مو از متقاضیان دریافت می‌کنند. با توجه به این مساله کسب اطلاعات در خصوص قیمت این دوره پرطرفدار لاین زیبایی مو از اهمیت فراوانی برخوردار است. در این مطلب از تهران آرایش قصد داریم قیمت دوره کوتاهی مو را مورد بررسی قرار بدهیم.

مدت دوره2 ساعت
قیمت دوره کوتاهی4.500.000 هزار تومان
رزرو و ساعت کلاسقابل انتخاب توسط هنرجو
محل برگزاریشعبه لوکس بلوار فردوس – صادقیه – رسالت – نازی آباد

 

اطلاعاتی کاربردی در خصوص قیمت انواع کلاس کوتاهی مو

دوره کوتاهی مو زنانه یکی از مهم‌ترین دوره‌های آرایشگری زنانه است که پیشنهاد می‌شود هر آرایشگری آن را آموزش ببیند. در این دوره شما کار با قیچی و موزر، کوپ‌های فانتزی، کوتاهی ژورنالی، کوتاهی قیچی پیتاژ، شونه قیچی، کوتاهی با تقسیم‌بندی و بدون تقسیم‌بندی و همینطور چگونگی کار با انواع تیغ و زوایا را آموزش می‌بینید. اما قیمت کلاس کوتاهی مو به شکل خصوصی چقدر است؟

به طور کلی طبق قوانین سازمان فنی و حرفه‌ای کلاس‌های آموزش کوتاهی مو به سه شکل خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگذا می‌شوند و برای کلاس‌های خصوصی تعداد نفرات باید بین یک تا سه نفر و برای کلاس‌های نیمه خصوصی بین 3 تا 8 نفر باشد. به طور کلی هزینه دوره‌های خصوصی و نیمه خصوصی حرفه‌ای از یک و نیم میلیون تا سه میلیون تومان به همراه پک آموزش کوتاهی با استفاده از قیچی و ماشین موزر متغیر است. تعرفه دوره‌های خصوصی و نیمه خصوصی مبتدی هم از یک تا دو میلیون متغیر می‌باشد.

مجموعه آموزش آرایشگری زنانه تهران آرایش برگزار‌کننده دوره آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی و حرفه‌ای است. برای اطلاع از سرفصل‌های پیشرفته و همینطور شرایط ثبت نام در دوره کوتاهی این مجموعه می‌توانید به صفحه آموزش کوتاهی مو مراجعه کنید. یکی دیگر از دوره‌های برگزار شده در مجموعه تهران آرایش دوره آموزش کراتینه مو است که تحت عنوان دوره صافی مو و ریباندینگ نیز شناخته می‌شود. برای آشنایی با مزایای بی‌نظیر شرکت در این دوره، مراحل آموزشی و همینطور قیمت استثنایی این دوره‌ها می‌توانید به صفحه آموزش کراتینه مو مراجعه کنید.

قیمت کلاس کوتاهی مو

1. قیمت کلاس کوتاهی مو طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه‌ای

کوتاهی مو را می‌توان یکی از لاین‌های پرطرفدار در سالن‌هایی زیبایی دانست. به طور کلی کوتاه کردن موی سر کاری بسیار حساس است و احتیاج به تخصص و مهارت بالایی دارد. این کار به قدری حساس می‌باشد که اگر شما نتوانید مدل دلخواه مشتری خودر ا تحویل دهید، دیگر راه برگشتی برای شما وجود نخواهد داشت. به همین خاطر هم نباید بدون داشتن تخصص و مهارت کافی در این زمینه اقدام به کوتاهی مو کنید.

در این بین یکی از سوالات رایج بانوانی که قصد شرکت در این دوره‌های آموزشی را دارند این است که قیمت کلاس کوتاهی مو طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه‌ای چقدر است؟ مطابق تعرفه سازمان فنی و حرفه‌ای به طور میانگین با توجه به موقعیت جغرافیایی آموزشگاه و تجهیزات آن هزینه آموزش کوتاهی مو بین 5 تا 10 میلیون تومان می‌باشد.

یکی دیگر از لاین‌های زیبایی مرتبط با مو رنگ، مش و لایت مو است که مجموعه تهران آرایش این دوره را نیز با برترین اساتید و امکانات آموزشی به علاقه‌مندان ارائه می‌کند. برای آشنایی بیشتر با مراحل آموزش رنگ مو و قیمت این دوره‌ها می‌توانید به صفحه آموزش رنگ مو مراجعه کنید.

قیمت کلاس کوتاهی مو

2. هزینه دوره کوتاهی مو در آموزشگاه آرایشگری تهران آرایش

اولین مهارتی که هنرجو در دوره آموزش کوتاهی یاد می‌گیرد، نحوه گرفتن قیچی در دست است. سپس نوبت به آماده کردن مو برای کوتاهی می‌رسد. هنرجو در این دوره، با انواع مو آشنا می‌شود و برای شست‌وشو پیش از کوتاهی، شامپو مناسبی را انتخاب می‌کند و با استفاده از آن مو را شست‌وشو می‌دهد. دقت داشته باشید که اگر موها چرب و کثیف باشند، نتیجه دلخواهی را به دست نخواهید آورد.

پس از انتخاب مدل، شما باید تقسیم‌بندی مناسبی را برای کوتاهی انجام دهید که صفر تا صد این کار در دوره آموزش کوتاهی مو گفته می‌شود. مجموعه تهران آرایش به عنوان بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران که از استانداردهای لازم برخوردار است یکی از برترین ارائه‌دهندگان دوره‌های کوتاهی مو برای افردا مبتدی و حرفه‌ای است. در تهران آرایش پس از به تمام رسیدن دوره مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا شده و قیمت شرکت در دوره کوتاهی با تخفیفی 50 درصدی نسبت به دیگر مراکز به همه زیبا آموزان ارائه خواهد شد.

دوره کوتاهی مو در تهران آرایش 8 جلسه بوده که میزان ساعت آموزش در آن‌ها 2 ساعت می‌باشد. قیمت شرکت در این دوره‌ها نیز مبلغ 4.500.000 هزار تومان است. مجموعه تهران آرایش به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه برگزاری دوره‌های تخصصی مو معتبرترین دوره‌های فنی و حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کند. برای شناخت دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری زنانه و مزایای شرکت در این دوره‌ها می‌توانید به صفحه دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری مراجعه کنید.

اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای کوتاهی مو با مجموعه تهران آرایش

کوتاهی مو یکی از خدمات رایج در آرایشگاه‌ها است. علت کوتاهی مو تنها بلند شدن یا مو خوره نیست و اشخاص بنا به دلایلی مثل فشار روی گردن، گرمای هوا، حساسیت گردن، تغییر در ظاهر و عوض شدن استایل اقدام به کوتاه کردن موها می‌کنند. به همین خاطر هم می‌توان گفت که رشته کوتاهی مو از رشته‌‌های پولسازی است که همواره تقاضای بالایی برای آن وجود دارد.

آموزشگاه آرایشگری تهران آرایش برگزارکننده دوره‌های آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی و حرفه‎‌ای است. شما با شرکت در دوره‌های آموزش کوتاهی مجموعه ما می‌توانید مدرک معتبر و بین‌المللی دریافت کرده و آینده شغلی خود در این لاین زیبایی را تضمین کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *