مدرک فنی و حرفه ای کراتینه مو

تضمین موفقیت در بازار کار با اخذ مدرک فنی و حرفه ای آموزش کراتینه

اصلی‌ترین انگیزه علاقه‌مندان به شرکت در دوره‌های آرایشگری دریافت مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای است. اخذ این مدرک باعث هموار شدن مسیر ورود آن‌ها به بازار کار آرایشگری می‌شود و آن‌ها را از دیگر رقبای خود متمایز می‌کند. دوره کراتینه مو نیز از جمله مهم‌ترین و محبوب‌ترین کلاس‌های آرایشگری می‌باشد که در سال‌های اخیر با تقاضای زیادی روبه‌رو بوده است. هنرجویانی که قصد فعالیت در سالن‌های زیبایی، عروس سراها و یا آموزش این رشته در آکادمی‌ها را دارند، باید مدرک معتبر دریافت کنند. البته مدرک فنی و حرفه ای آموزش دوره کراتینه فقط در آموزشگاه‌ها به هنرجویان اعطا می‌شود و سالن‌های زیبایی به دلیل عدم برخورداری از مجوز آموزش اجازه اعطای مدرک را ندارند.

گرفتن مدرک فنی و حرفه ای آموزش‌ دوره‌ کراتینه‌ چقدر طول می‌کشد؟

تعیین مدت‌زمان اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای یک موضوع متغیر است. مهم‌ترین معیار در تعیین این عامل، طول مدت آموزشی و ساعات آموزشی می‌باشد. دوره‌های کراتینه مو متناسب با سرفصل‌های آموزشی در جلسات متفاوتی برگزار می‌شود که شرایط را برای طول دوره آموزشی هنرجویان تغییر می‌دهند.

از سوی دیگر برخی آموزشگاه‌ها برای ارائه وسیع خدمات آموزشی به طیف بیشتری از علاقه‌مندان، در کنار دوره‌های حضوری کلاس‌‌های آنلاین را نیز برگزار می‌کنند. دوره‌های آنلاین به دلیل فشرده‌تر بودن مطالب آموزشی معمولا در مدت‌زمان کوتاه‌تری به پایان می‌رسند.

نکته دیگر درباره زمان لازم برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای آموزش دوره کراتینه مو، به سطح دوره برمی‌گردد. دوره‌های تخصصی تعداد سرفصل‌های بیشتری دارند و از دوره‌های مبانی طولانی‌تر هستند. به همین دلیل شرکت در این دوره‌ها به سپری کردن زمان بیشتری نیاز دارد. شما می‌توانید برای تسلط کامل به تکنیک‌های صافی و تقویت موها، در کنار دوره‌های کراتینه، آموزش صافی مو را نیز دنبال کنید.

برخی دیگر از عوامل موثر بر تعیین طول آموزش دوره کراتینه مو عبارت‌اند از:

  • سرفصل‌های آموزشی
  • گروهی، نیمه‌خصوصی یا خصوصی بودن کلاس‌ها
  • فشرده بودن یا عادی بودن دوره‌ها

بر همین اساس طبق یک قاعده کلی برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای آموزش دوره کراتینه هنرجویان باید بین 24 ساعت تا 40 ساعت آموزشی را پشت سر بگذارند. همچنین پس از پایان دوره‌ها، بین 3 تا 4 ماه زمان نیز برای صدور مدرک آن‌ها لازم است.

مدرک فنی و حرفه ای کراتینه مو

مدرک فنی و حرفه ای آموزش‌ دوره‌ کراتینه‌ از کجا صادر می‌شود؟

بسیاری از متقاضیان حضور در کلاس‌های دوره کراتینه، با مرکز ارائه‌دهنده مدارک این دوره‌ها آشنا نیستند. سازمان فنی و حرفه‌ای به‌عنوان معتبرترین متولی اعطاکننده مدارک دوره‌های آرایشگری شناخته می‌شود. افرادی که در دوره‌های مختلف آرایشگری مانند: آموزش کوتاهی مو، آموزش ریباندینگ مو، آموزش دوره کراتینه، رنگ و لایت مو و … شرکت می‌کنند در پایان کلاس‌ها مدرک فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند.

البته باید اشاره کنیم که اخذ مدرک فنی و حرفه ای آموزش دوره کراتینه مو فقط با ثبت نام در آموزشگاه‌های معتبر امکان‌پذیر است. سالن‌های زیبایی به دلیل عدم مجوز آموزش اجازه اعطای مدرک را ندارند و حتی اگر هم مدارکی را به هنرجویان اعطا کنند، اعتبار بالایی ندارند.

مدرک فنی و حرفه ای کراتینه مو

اعتبار مدرک فنی و حرفه ای‌ آموزش‌ دوره‌ کراتینه چقدر است؟

در بین انواع مدارک اعطا شده در آموزشگاه‌های آرایشگری، مدرک فنی و حرفه‌ای دارای بالاترین اعتبار است. با توجه به عضویت رسمی این سازمان در سازمان جهانی کار، مدرک فنی و حرفه‌ای در بیش از 140 کشور دنیا اعتبار دارد. شما می‌توانید برای اخذ مدرک فنی و حرفه ای آموزش دوره کراتینه مو، با مراجعه به صفحه دوره‌های فنی و حرفه‌ای آرایشگری در مرکزی معتبر آموزش‌های خود را شروع کنید.

همچنین دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای هیچ محدودیت زمانی ندارد. بر خلاف برخی مدارک که تاریخ انقضای دو یا چند ساله دارند، مدارک فنی و حرفه‌ای یک‌بار به هنرجویان اعطا می‌شوند و آن‌ها می‌توانند برای همیشه از اعتبار آن بهره‌مند شوند.

بازار کار بعد از آموزش‌ دوره‌ کراتینه چطور است؟

یکی از بهترین راهکارهای برای ورود به بازار کار پررونق آرایشگری، تسلط کامل به تکنیک‌های کراتین کردن موها است. شما می‌توانید با انتخاب بهترین آموزشگاه مراقبت و زیبایی تهران و ثبت نام در دوره‌های کراتینه مو شانس خود را برای فعالیت‌ در سالن‌های زیبایی یا عروس‌ سراها افزایش دهید.

معمولا کراتین حرفه‌ای مو در سالن‌های زیبایی بین 20 تا 40 میلیون تومان در ماه درآمد را برای آرایشگران به همراه دارد. همچنین برای افزایش شانس موفقیت در بازار کار می‌توانید در کنار تسلط به تکنیک‌های کراتین، در دوره‌های آموزش رنگ مو نیز شرکت کنید.

مدرک فنی و حرفه ای کراتینه مو

با تهران آرایش مدرک فنی و حرفه‌ای کراتین را به سادگی دریافت کنید

آموزشگاه آرایشگری تهران آرایش یکی از برترین آموزشگاه‌های آرایشگری در تهران است که خدمات آموزشی خود را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهد. آکادمی ما با برگزاری دوره‌های حضوری و آنلاین کراتین مو از جدیدترین سرفصل‌های جهانی برای تربیت هنرجویان استفاده می‌کند. شما می‌توانید برای شروع دوره‌ها و اخذ مدرک فنی و حرفه ای آموزش دوره کراتینه مو در سریع‌ترین زمان از طریق سایت ما اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *