مدرک فنی و حرفه ای کوتاهی مو

اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای در دوره‌های مبتدی و پیشرفته آموزش کوتاهی مو

کوتاه کردن مو جزو اولین مهارت‌هایی است که هر آرایشگر زنی باید داشته باشد. دوره آموزش کوتاهی مو به این منظور طراحی شده است تا هنرآموزان در نهایت به یک استاد ماهر در این زمینه تبدیل شوند. پس از پایان یافتن این دوره‌ها به هنرجویان مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود. در این بین یکی از سوالات رایج متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزش کوتاهی مو این است که اعتبار مدرک سازمان فنی و حرفه‌ای در بازار کار داخلی و خارجی چقدر است و چه مراحلی باید برای اخذ آن طی شود؟ در این مطلب از تهران آرایش هر آنچه که باید در خصوص مدرک فنی و حرفه ای آموزش کوتاهی مو بدانید را برای شما توضیح داده‌ایم.

نکات مهمی که باید درباره مدرک فنی و حرفه ای آموزش کوتاهی مو بدانید

چنانچه به دنبال دریافت مدرک فنی و حرفه ای آموزش کوتاهی مو هستید باید بعضی از مراحل را طی کنید تا بتوانید در اسرع وقت مدرک آرایشگری را دریافت کنید. یکی از الزامات اخذ این مدرک سن هنرجو است. سن هنرجو یا کارآموز برای دریافت این مدرک باید از 16 سال به بالا باشد. برای کسب اطلاعات در خصوص سرفصل‌های آموزشی دوره کوتاهی مو و مزایای شرکت در این دوره‌ها در آموزشگاه تهران آرایش می‌توانید به صفحه آموزش کوتاهی مو مراجعه کنید.

یکی دیگر از مراحل مهم به منظور اخذ مردک فنی و حرفه ای آموزش کوتاهی مو یافتن یک آموزشگاه مناسب است. چرا که دریافت مدرک به همراه یک آموزشگاه خوب ارزشمند می‌باشد. یکی دیگر از دوره‌هایی که متقاضیان به دنبال کسب اطلاعات در خصوص مدرک فنی و حرفه‌ای آن هستند، دوره کراتینه مو است. اگر می‌خواهید با مراحل و مزایای شرکت در این دوره بی‌نظیر و اختصاصی مجموعه تهران آرایش آشنا شوید، می‌توانید به صفحه آموزش کراتینه مو مراجعه کنید.

مدرک فنی و حرفه ای کوتاهی مو

1. سپری کردن دوره‌های تئوری و شرکت در آزمون عملی برای اخذ مدرک کوتاهی مو

بعد از به پایان رسیدن دوره‌های آموزشی کوتاهی مو نوبت به آزمون نهایی می‌رسد. پیش از آزمون عملی به طور معمول یک آزمون تئوری گرفته می‌شود که در صورت قبلوی در این آزمون، امکان شرکت در آزمون عملی را پیدا خواهید کرد. اگر موفق به اخذ نمره قبولی شوید پس از گذشت 15 روز مدرک دوره کوتاهی شما در سایت سازمان فنی و حرفه‌ای قابل مشاهده بود و با پرداخت هزینه‌ای جزئی امکان دانلود و دریافت آن را خواهید داشت.

البته این به شرطی است که در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر مانند تهران آرایش ثبت نام کرده باشید که مشخصات شما را سریع‌تر به سازمان فنی و حرفه‌ای برای تنظیم مدارک ارائه دهد. چرا که بعضی از آموزشگاه‌ها برای اعلام مشخصات متقاضیان به سازمان فنی و حرفه‌ای روندی چند هفته‌ای را طی می‌کنند. مجموعه تهران آرایش به عنوان معتبرترین کلاس آموزش آرایشگری در استان تهران به شما در انتخاب بهترین آموزشگاه آرایشگری کمک می‌کند. برای اینکه بدانید یک آموزشگاه استاندارد در زمینه ارائه آموزش لاین‌های مختلف زیبایی چه خدماتی ارائه می‌کند می‌توانید به صفحه بهترین آموزشگاه آرایشگری تهران مراجعه کنید.

مدرک فنی و حرفه ای کوتاهی مو

2. وضعیت اشتغال با مدرک فنی و حرفه ای کوتاهی مو در داخل و خارج از کشور

پرسش بعدی افرادی که به دنبال اخذ مدرک فنی و حرفه ای آموزش کوتاهی مو هستند این است که اعتبار این مدرک در داخل و خارج از کشور چقدر است؟ در این خصوص باید گفت که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور عضو سازمان جهانی کار یا ILO است که از 186 کشور تشکیل شده است. به همین خاطر هم مدارک صادر شده از سوی این سازمان در 186 کشور عضو این اتحادیه معتبر بوده و قابل پذیرش است. با وجود اینکه این مدارک در این تعداد از کشورها قابل قبول است اما باید گفت که برخی از کشورها هم قوانین مخصوص به خود را در این زمینه را دارند.

برای مثال در کشور کانادا به منظور اخذ لایسنس آرایشگری قوانینی جداگانه وجود دارد. اما در صورتی که در داخل کشور مدارک فنی و حرفه‌ای به همراه سابقه کار داشته باشید این مدارک و سابقه کار مستند در اخذ لایسنس شما تاثیر فراوانی خواهد داشت. در صورتی که بعد از مطالعه این بخش‌ها تمایل به شناخت دوره‌های آموزشی میکاپ زنانه سازمان فنی و حرفه‌ای دارید، می‌توانید به صفحه دوره های فنی و حرفه ای آرایشگری مراجعه کنید.

مدرک فنی و حرفه ای کوتاهی مو

3. مزایای اخذ مدرک سازمان و فنی حرفه‌ای

اما مزایای دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای دوره کوتاهی مو چه مواردی هستند؟ به طور کلی مدرک فنی و حرفه‌ای یکی از مدراک بسیار معتبر در داخل کشور و در سطح بین‌الملل است که قابل تمدید می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرفصل‌ها، شرایط ثبت نام و مدت دوره رنگ مو مجموعه تهران آرایش می‌توانید به صفحه آموزش رنگ مو مراجعه کنید.

از جمله مزایای اخذ مدرک فنی و حرفه‌ای دوره کوتاهی مو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان دریافت پروانه کسب
  • تدریس در آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای
  • جذب سریع‌ در بازار کار ایران و خارج از کشور
  • اخذ وام خود اشتغالی
  • دریافت کارت مربیگری
  • ادامه تحصیل در آموزشگاه‌های عالی و دانشگاه‌ها
  • ادامه تحصیل برای کسانی که موفق به اخذ دیپلم دبیرستان نشده‌اند
  • امکان جایگزینی آن با مدارک دانشگاهی به عنوان مدرک معادل
  • امکان ترجمه رسمی آن به منظور دریافت ویزای کاری و مهاجرت

اخذ مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای با شرکت در دوره کوتاهی مو تهران آرایش

پس از پایان دوره آموزشی کوتاهی مو شما می‌توانید با تسلطی کامل و به طور کاملا حرفه‌ای کوتاه کردن موها را برای تمامی اندازه‌ها و فرم‌های مختلف مو برای مشتری انجام دهید. در نهایت نیز می‌توانید بعد از اتمام دوره و اخذ مدرک به سادگی کسب درآمد داشته باشید و یا وضعیت کسب و کار فعلی خود را بهبود ببخشید. آموزشگاه آرایشگری زنانه تهران آرایش برگزار‌کننده دوره آموزش کوتاهی مو با مدرک فنی و حرفه‌ای است. این دوره‌ها در مجموعه ما به صورت حرفه‌ای در 4 شعبه در شرق، غرب و جنوب تهران برگزار شده و در پایان دوره نیز به هنرجویان مدرکی معتبر و بین المللی اعطا خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *